Pořiďte si certifikát prodloužené záruky CONNECTED
Kontaktujte servisní firmu ve vašem okolí.
Zobrazuje váš kotel na displeji chybový kód? Některé poruchy můžete vyřešit sami s pomocí telefonické podpory našich techniků. Jiné by měl rozhodně zkontrolovat a vyřešit zkušený servisní technik. Níže naleznete přehled chybových kódů a zjistíte, co chybové kódy znamenají a jaké kroky je třeba podniknout.
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Zde si můžete vyhledat autorizovanou servisní firmu ve vašem okolí:Servisní síť.
Možná příčina:
Jak to napravit:
Zde si můžete vyhledat autorizovanou servisní firmu ve vašem okolí: Servisní síť.
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Možná příčina:
Jak to napravit:
Ve většině případů, např. pokud zaznamenáte zápach plynu, důrazně nedoporučujeme, abyste se spotřebičem sami manipulovali. Místo toho vyhledejte co nejdříve autorizovanou servisní firmu, která na základě kódu poruchy kotle okamžitě pozná, o jaký problém se jedná, a může závadu odborně odstranit.
SERVISNÍ FIRMY V OKOLÍ
Autorizované servisní firmy Vaillant jsou odborně proškolené a poradí si s každým problémem. Zde naleznete nejbližší servis ve svém okolí:
Servisní síť
TECHNICI CALL CENTRA VAILLANT
Rychlá pomoc: Technici call centra jsou připraveni zodpovědět vaše technické dotazy týkající se všech výrobků značky Vaillant.
Od 1.5.2024 můžete nově využít také technické poradenství přes videohovor VIDEOASSIST.
Ještě lepší než odstranění chybových kódů? Vyhnout se samotným poruchám. Toto je možné díky našemu 365 dennímu online monitorování topných zařízení přes vzdálenou správu. A pokud se porucha přece jen vyskytne, servisní technik má okamžitou informaci o typu závady.
Přehlédnutí chybového kódu může z dlouhodobého hlediska způsobit poruchu zařízení a vést ke zbytečným nákladům. S naší mobilní aplikací se můžete spolehnout na včasné připomenutí pravidelné prohlídky vašeho zařízení.
Prodloužená záruční doba na pět let vám zajistí bezplatné opravy výrobku po celou dobu. Nebudete tak platit za materiál, práci, ani cestovné, a bezstarostný provoz kotle si užijete mnohem déle.
Servisní technik Vaillant nastaví váš topný systém dokonale podle vašich potřeb na dálku a při každém servisním zásahu. Díky tomu si můžete vždy užívat ideální teplotu v místnosti a kontrolu přípravy teplé vody.
Nejen kotel, ale i topný systém je pod kontrolou pomocí servisní aplikace myVAILLANT Pro. Například tlak v topném systému je neustále monitorován a uživatel i servisní technik jsou upozorněni na případný rychlý pokles tlaku v topení. Tím se předejde případným závadám, jako je například poruha oběhového čerpadla.
Zakoupením certifikátu prodloužené záruky CONNECTED ušetříte až 40 % investičních nákladů oproti nákupu jednotlivých komponentů a standardní prodloužené záruky.
myVAILLANT nabízí řadu užitečných funkcí pro ovládání a sledování vašeho topného systému - pohodlně prostřednictvím chytrého telefonu. Můžete například včas odhalit závady na vašem topném systému a zabránit jejich vzniku.
Používání systému myVAILLANT přináší řadu výhod, zejména pokud jde o poruchové kódy kotlů:
Včasné rozpoznání chybového kódu na chytrém telefonu umožňuje rychlou diagnostiku a řešení problémů.
Pomocí funkce Kontrola stavu můžete včas odhalit potenciální problémy.
Vždy sledujte výkon svého vytápění a optimalizujte energetickou účinnost.
Využijte uživatelsky přívětivou a intuitivní aplikaci i bez technických znalostí.
Kontaktujte servisní firmu ve vašem okolí.
Nechte si nainstalovat kompletní balíček, obsahující vše potřebné, například internetovou bránu myVAILLANT CONNECT a připojte svůj spotřebič k WiFi.
Stáhněte si aplikaci myVAILLANT, zaregistrujte se a povolte přístup servisnímu technikovi k vašemu spotřebiči.